last nite....i felt like school children yg slalu tdur awal. i slept at 10pm ok.rasa nya lama dh aku x buat pkara mcm ni...whowww amazing...so, tonite aku nk stay up sbb kena byr blik masa smlm..haha

so, berbalik pda cherita kedai kofi td...i woke up in d morning feeling like *tik tok nyer lirik* artis yg rushing nk g shooting sbb pg tu aku spatutnya kena shooting video asignment utk subject EOP...
aku rushing sbb aku promise to my grup member..meet them at 10am di libry..but i woke up at 10am...aduii yaii, mana la disiplin budak bernama nur fazeela ni..bila la nak berubah..tp ada pepatah mengatakan..i like the way i am..and no one can change it for me..bleh pakai kew statement ni dlm situasi ni..hahaha

pkul 1045 am..aku bru ODW dr rumah swa aku...menuju ke destinasi..LIBRARY SULTANAH NURZAHIRAH yg agk jauh kalo pergi dgn perasaan malas...tp im so lucky lah today..i met shu wen wif her perodua kancil as i arrived at umt entrance gate..so apa lg..TUMPANG la kete dia..since dia my grup member..

setibanya di library..i got compliments dr grup aku  pasai baju aku..aku dh agak dah sbb aku dress up lebey2 ckit pg tu sbb nk shooting kan..rasa mcm artis kit dgn bju kurung bling2 aku, dpt gak rasa mcm pelakon utama..housemet aku pun tgur gak..bju aku..tp aku megah2 laa wat catwalk dpn dia..haha.trus laa tracy housemet aku ckp : AKU TAKKAN PUJI BAJU KO LG!!mungkin dia stress dan menyampah tgk aku wt catwalk..besela kan manusia pantang di puji lg2 org nama zeela..haha

semasa aktiviti shooting berlangsung...
brapa byk kali laa ulang shooting..nsib bek x jd artis btol2..ceh mcm la ada org nk amek aku jd pelakon..erm..tiba2 rasa mls nak taip2 ni..haha..bye ~~

No comments:

Post a Comment