aku g libry dgn tujuan utk blaja sakan...utk mngelakkan diri drpda surf facebook dan mmbca nota tnpa sbrng godaan.....

list yg aku buat kt libri discussion room no 7

  1. try on9-skali tgk apa lah mimpi libri dpt men FB ngn youtube hr ni--mmg dengki la libri tgk aku nak blaja.
  2. lapar tahap gaban dan mencuri 2 keping biskut jacob's jeny
  3. tgk youtube bersama rakan2 sbb x perlu tgggu buffering nak tgk..lajunya intenet-tgk video dumb blonde
  4. tgk blog shopping onine dgn gembiranya tnpa gangguan server
  5. membalas comment dan tgk fb org @@
  6. berbincang mok pergi mkn sotong n udang sbb lapar lah..x dpt nak stadi--alasan semata2
  7. kesimpulannya...aku xda blaja..aishh..tp at least aku bjaya mmbca hmpir 20 slides daripada 120 slides..
bilalah kau mo blaja wahai hamba ALLAH yg malas ni.....mungkin bberapa jam sblum exam stat kot

No comments:

Post a Comment