kejadian memalukan diri sendiri di kfc berarikh 30/01/09

semasa kejadian aku br selesai menghabiskan snack plate aku yg amat sedap skali..
so,pas mkn mstilah..nak g cuci tgn kt sinki...tp x tau la sejak bila aku agak tidak tahu apa itu teknologi...aku g la bsuh tgn mcm bese..then cari handwash gel yg slalu ada kt tepi sinki kfc tu...tp mungkin aku tgh berkhayal time tu atau memikirkan FYP yg sucks..aku dgn slumbernya menekan2 butang kat hand dryer tu...bapak tkejut nya aku dgr bunyi mesin handryer tu bbunyik....aku x expect laaa button hand dryer yg ku sangkakan handwash gel tu akan mengeluarkan bunyi..muka aku yg tkejut dan mcm beruk tkejut terkantoi dgn florence yg tiba2 ada kt blakang aku yg mahu mncuci tgn dye gak...apa lg flo hilang kawalan gelak smpai org2 dlm kfc semuaa tgk kta org..malew...tak tau bezakan hand wash ngn hand dryer...aiyark!!!!warga emas pun lebeh hebat dr aku ni...zeela is so zeela
 

2 comments:

  1. eheheheheheh!!

    nasib baik lu tak lempang mesen tu time trkejut.

    [kiranya peristiwa ni dah setahun ya?]

    ReplyDelete
  2. xla...setahun apa nya..mcm mggu lepas jek...:P

    ReplyDelete