10 benda aku TAK SUKA bila???

  1. Rumah sewa aku panas sampai aku dh hilang tabiat tidur siang( sbb x dpt tdur)(sauna)
  2. Lapar dan takda makanan nk mkn-x bleh duk diam
  3. Internet server  rumah sewa aku down
  4. Dgr bunyi burung yg gatal..especially kt rumah swa aku ni
  5. Boring and x tau apa nak buat
  6. Bila teringat pasal FYP-damn damn damn F***
  7. Tak dpt tdo kalo bila spatutnya tido
  8. Takda org di rumah
  9. Cicak
  10. Zone aku selerak
10 benda aku SUKA bila???
  1. Internet rumah sewa aku laju
  2. Outing & hang out bsama housemates tercinta
  3. Pergi K.Box walau duit tgal rm10 dlm pocket
  4. Bapak telefon...ckp duit dh bank in (muahsss kt parent  aku)
  5. Kenyang ;-)
  6. Takda assignment
  7. Cuti ( nak emphasize~aku g KL cuti ni)
  8. Ada comment kat FB
  9. Dapat bergambar-thats why aku paling hadapan setiap kali bgambar (to-jeny)
  10. Housemates aku buat lawak ;-)

4 comments:

  1. bunyik burung gatal tu camna??

    eh, ganu skang panas ka?

    ReplyDelete
  2. bunyi burung:uuuuwaqqq uuuwaqqq uuuwaaqqq-anoying lah that bird..aku tembak bru tau..nsib bek xda senapang..panas sgt2....kurus dh aku..ahahha

    ReplyDelete
  3. AHAHAHAHA!!

    uuuuwaqqq uuuwaqqq uuuwaaqqq
    -macamna entah.

    kurus ya?

    ReplyDelete