~2010-hobby of the years + housemates Kpg Pak TuYu~

tahun ni atau sem ni..hobby kta org lebih kepada bakat menyanyi ( hek eleh mcm ada bakat )...asah bakat supaya lebih tajam vokal ku..kta org suka pergi ke K.Box or CLub Box memandang Kay Tee ni xda apa2 hiburan kan...K.Box pun jd la...dh laa buat K.Box tu ala2 dlm club...meh tgk pic kta org ni di mana aku dpt menghidu ketidakpuashatian Jeny sbb setiap kali bergambar aku sentiasa mara di hadapan iaitu berprinsipkan dgn moto hidup aku org kurang ketinggian mesti kat dpn dlm watever situasi pun :) 

 
pic 1st tu...aku bukan pegnant k!!haha
clubbing box
 

2 comments:

  1. a? ni yang dekat mydin k.t tu ke??

    [ah, x kire, wa nak cakap first gambo tu mcm pregnant gak. hahaa]

    ReplyDelete
  2. xla..ni yg dkt MPKT tu-terminal bus
    pegnant?kalo pegnant mesti anak aku jd penyanyi nt..ahaks

    ReplyDelete